Nordisk Energi 1
Nej, vår kundtjänst kan inte trolla med fysikens
lagar De har bara järnkoll HUR ORGANISERAR och leder man byten av 44 000 elmätare i Kalmar, Oskarshamn, Borgholm och Ålem på ett sådant sätt, att arbetsinsatsen får högsta betyg av uppdragsgivaren? Svar: Fråga vår kundtjänst. De gjorde det i exemplet ovan och de gör det varje gång Hydrostandard genomför ett utrullningsprojekt. De handlägger det löpande uppdraget med aviseringar och tidsbokningar hos tusentals slutkunder. Hydrostandard genomför revisionsbyten av mätare för el, kallvatten, fjärrvärme och gas över hela landet. Oavsett uppdragets storlek tar vi hand om bokstavligen allt. Dessutom gör vi jobbet snabbare än någon annan i branschen. 4 För återkoppling till kundtjänst 3 Som bekräftar via telefon, e-post eller Mina sidor 2 Bokar tid hos slutkunderna Hydrostandards kundtjänst 1 Det är vår kundservice som står för järnkollen när tusentals mätare ska bytas i en kommun. Standard AB www.hydrostandard.se tulipanaros.se