Göra allt möjligt 1
Göra allt möjligt Prioriterade målgrupper .......
..................................................................... 27 Arbetssätt för att nå ut .............................................................................. 27 Utbud och format .............................................................................. 27 Organisatoriska aspekter ................................................................. 29 Teater- och scenkonstkonsulenter ................................................... 29 Utvecklingsbehov...................................................................................... 30 Teater- och scenkonstkonsulenter ................................................... 31 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 32 Teater- och scenkonstkonsulenter ................................................... 32 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 32 Teater- och scenkonstkonsulenter ................................................... 33 Är teaterverksamheterna nöjda med hur de når ut i dag? ........................ 33 Teater- och scenkonstkonsulenter ................................................... 34 Vilket utrymme har teaterverksamheterna att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................................................... 34 Teater- och scenkonstkonsulenter ................................................... 35 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 35 Teater- och scenkonstkonsulenter ................................................... 36 Dans .................................................................................................................. 37 Sammanfattning ............................................................................... 37 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 37 Arbetssätt för att nå ut .............................................................................. 37 Mobil verksamhet ............................................................................. 37 Riktad verksamhet ............................................................................ 38 Residensverksamhet ........................................................................ 39 Utvecklingsbehov...................................................................................... 39 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 40 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 40 Är dansverksamheterna nöjda med hur de når ut i dag? ......................... 40 Vilket utrymme har dansverksamheterna att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................................................... 41 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 41 Musik ................................................................................................................. 43 Sammanfattning ............................................................................... 43 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 43 Arbetssätt för att nå ut .............................................................................. 44 Utbud och format .............................................................................. 44 Mobil och digital verksamhet ............................................................ 46 5/98