Göra allt möjligt 1
Göra allt möjligt Utvecklingsbehov...............
....................................................................... 47 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 47 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 48 Är musikverksamheterna nöjda med hur de når ut i dag? ....................... 48 Vilket utrymme har musikverksamheterna att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................................................... 49 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 49 Museiverksamhet och museernas kulturmiljöarbete ................................................. 51 Sammanfattning ............................................................................... 51 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 51 Arbetssätt för att nå ut .............................................................................. 51 Publikt arbete.................................................................................... 52 Delaktighet i verksamheten .............................................................. 53 Digital tillgänglighet och interaktivitet ............................................... 54 Utvecklingsbehov...................................................................................... 54 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 55 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 56 Är museerna nöjda med hur de når ut i dag? ........................................... 56 Vilket utrymme har museerna att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................................................... 57 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 58 Biblioteksverksamhet och läs- och litteraturfrämjande verksamhet .......................... 59 Sammanfattning ............................................................................... 59 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 59 Arbetssätt för att nå ut .............................................................................. 59 Organisatoriska aspekter ................................................................. 60 Verksamhet kring prioriterade målgrupper ....................................... 60 Digitala satsningar ............................................................................ 62 Utvecklingsbehov...................................................................................... 63 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 64 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 65 Är biblioteksverksamheterna nöjda med hur de når ut i dag? .................. 66 Vilket utrymme har den regionala biblioteksverksamheten att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................... 67 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 67 Professionell bild- och formverksamhet .................................................................... 68 Sammanfattning ............................................................................... 68 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 68 6/98