Göra allt möjligt 1
Göra allt möjligt Arbetssätt för att nå ut ......
........................................................................ 68 Institutioner ....................................................................................... 70 Utvecklingsbehov...................................................................................... 72 Institutioner ....................................................................................... 73 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 74 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 74 Är bild- och formverksamheterna nöjda med hur de når ut i dag? ........... 74 Vilket utrymme har bild- och formverksamheterna att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................................... 75 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 75 Regional enskild arkivverksamhet ............................................................................ 77 Sammanfattning ............................................................................... 77 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 77 Arbetssätt för att nå ut .............................................................................. 77 Utvecklingsbehov...................................................................................... 79 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 79 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 80 Är arkivverksamheterna nöjda med hur de når ut i dag? ......................... 81 Vilket utrymme har arkivverksamheterna att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................................................... 81 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 82 Filmkulturell verksamhet ........................................................................................... 84 Sammanfattning ............................................................................... 84 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 84 Arbetssätt för att nå ut .............................................................................. 84 Filmpedagogisk verksamhet ............................................................. 84 Produktion och talangutveckling ....................................................... 85 Visning och spridning av film ............................................................ 86 Utvecklingsbehov...................................................................................... 86 Kunskap kring delaktighet ........................................................................ 87 Särskilt angelägna målgrupper att nå i större utsträckning ...................... 87 Är filmverksamheterna nöjda med hur de når ut i dag? ........................... 87 Vilket utrymme har filmverkansamheterna att påverka vilka som tar del av verksamheten? ......................................................................................... 88 Övriga reflektioner kring breddat deltagande ........................................... 88 Främjande av hemslöjd ............................................................................................. 90 Sammanfattning ............................................................................... 90 Prioriterade målgrupper ............................................................................ 90 7/98