Nöjesnytt Växjö 1
ÅRETS MODEBUTIK KILLE nordlunds ÅRETS HUDVÅRDSSAL
ONG grodan of sweden 1. Vi är noggranna, håller service högt, vill utveckla med nya behandlingar och produkter. Vi har en strategi som vi följer. 2. Vi hoppas kunna börja planera för 2021 snart. Vi tänker att vi ska lansera ett nytt varumärke som inte finns i Växjö under första halvan av året. Som alla vet är det tufft och ett riktigt kämpande just nu. 1. Vi tror och hoppas att vi blev framröstade som årets butik p.g.a att vi ständigt förnyar våra varumärken. Vi försöker hela tiden ta nya steg och erbjuda en hög modegrad, samtidigt som vi absolut inte glömmer bort det tidlösa modet. Vi hoppas även att det beror på vårt intresse för att bemöta våra kunders behov och viljan att sträva efter att bli bättre och bättre för varje dag. 2. Vi har lyckats ta oss igenom ett år där en pandemi slagit emot många branscher. Inte minst vår. Vi har lärt oss mycket om hur man med olika hjälpmedel kan nå ut till kunder då de kanske inte kan ta sig in till oss. Vi erbjuder shopping via vår webbshop som är öppen dygnet runt. Vi har även erbjudit hemkörning direkt till dörren för de kunder som vill det. Liksom 2020 kommer vi förnya oss varumärkesmässigt och även hålla en hög servicenivå 2021. Vi tror på lokal handel och service i Växjö City. ÅRETS MODEBUTIK TJEJ cenino donna 1. Vi strävar alltid efter att hålla ett så intressant utbud som möjligt. Vi har förändrat vår Tjej- Damavdelning mycket de senaste åren vilket gör det extra kul att vinna just detta priset i år. Men även om vi arbetar med inköpen är det viktiga hur vi agerar med alla härliga kunder och där vill vi alltid ha glädje i samtalen, hög service och glimten i ögat för att skapa en lång relation. 2. 2021 blir att återgå lite mer till grunden för Cenino. Arbetet med Covid-19 fortlöper och vi siktar ännu mer på relationen och utbudet. Vi kommer arbeta mycket med att erbjuda våra produkter på nya sätt och möta kunden där de vill handla. Digitalt, nytänkande och ökad dialog utanför våra 4 väggar. Köpbeteendet har förändrats under pandemin och vi måste följa med i utvecklingen ännu mer för att kunna erbjuda den nya normen i konsumentbeteendet. Så större satsning digitalt, lättillgängligheten att hämta/köpa våra varor och ökad service via digitala och fysiska kanaler. Det kommer ske många förändringar 2021 :). ÅRETS ACCESSOARBUTIK inunder 1. Vi skulle gissa att det beror på vår kärlek till det jobb vi gör och vårt noga utvalda sortiment. Och vi är väldigt duktiga på det vi gör - det tycker nog både våra kunder och vi själva med. Vi är otroligt pålästa om material, våra produkter och dess egenskaper. 2. Vi kämpar på och tror på en vändning. Vi hoppas kunna fortsätta som förut, med vissa ändringar såklart. Tex utökad försäljning via webshoppen, öppet för riskgrupper utanför ordinarie öppettider och annan flexibilitet. Vi följer kunden.