Loading...
DIN MATBUTIK 2032 1
DIN MATBUTIK 2032 INNEHÅLLSFÖRTECKNING
DIN MATBUTIK 2032 FÖRORD
DIN MATBUTIK 2032 SAMMANFATTNING
DIN MATBUTIK 2032 BUTIKEN I HISTORIENS LJUS
DIN MATBUTIK 2032 BUTIKEN I EN NY TID
DIN MATBUTIK 2032 BUTIKEN OCH KONSUMENTERNA
DIN MATBUTIK 2032 SVERIGES FYRA KONSUMENTPROFILER
DIN MA TB UTIK 2032 KONSUMENTPROFILERNAS BUTIKSPR
EFERENSER 21% 31% 22% 26% Fördeling i Sveriges befolkning GENERATION 40% 35% 30% 25% 20% 15% 10% 5% 0% Gen Z Millennials Gen X Baby boomers VARDAGSSMEDERNA Söker lugn, stressfrihet, planering & prisvärdhet FUNKTIONALISTERNA Söker effektivitet och stabilitet LIVNJUTARNA Söker inspiration, intryck och möten FRÄMJARNA Söker hållbarhet och hälsa KÖN Vardagssmederna Män Kvinnor 0% 20% 40% 60% 80% Funktionalisterna Livsnjutarna Främjarna 100% 54
DIN MATBUTIK 2032 FRAMGÅNGSFAKTORER FÖR FRAMTIDENS
BUTIK
DIN MATBUTIK 2032 MODELLBUTIKER FÖR FRAMTIDEN ÅR 2
032
DIN MATBUTIK 2032 REFERENSER
DIN MATBUTIK 2032 METOD