Loading...
DIN MATBUTIK 2032 1
DIN MATBUTIK 2032 INNEHÅLLSFÖRTECKNING
DIN MATBUTIK 2032 FÖRORD
DIN MATBUTIK 2032 SAMMANFATTNING
DIN MATBUTIK 2032 BUTIKEN I HISTORIENS LJUS
DIN MATBUTIK 2032 BUTIKEN I EN NY TID
DIN MATBUTIK 2032 BUTIKEN OCH KONSUMENTERNA
DIN MATBUTIK 2032 SVERIGES FYRA KONSUMENTPROFILER
DIN MATBUTIK 2032 FRAMGÅNGSFAKTORER FÖR FRAMTIDENS
BUTIK DIN MA TB UTIK 2032 V. FRAMGÅNGSFAKTORER FÖR FRAMTIDENS BUTIK Vilka principer kan då guida framtidens butik, givet förändringar i omvärld, affärslandskap och konsumentförväntningar? Här presenteras 10 framgångsfaktorer för framtidens butik. Dessa värden kan levereras på många olika sätt, varför framtidens butik behöver använda kreativitet och ett iterativt arbetssätt för att hitta lösningar som är anpassade efter dess lokala kontext och hålla dem aktuella. Alla faktorer är viktiga och därför är det nödvändigt att möta dem på någon nivå. För vissa kundgrupper är det dock avgörande att leverera i toppklass på utvalda faktorer för att vara ett riktigt attraktivt alternativ. Är till exempel Främjarna huvudsaklig målgrupp blir Hållbarhet, Lokal förankring och Hälsa mer centrala än om Funktionalisterna är den största kundgruppen, då är det framförallt viktigt med Vardagseffektivitet och Pris. 76
DIN MATBUTIK 2032 MODELLBUTIKER FÖR FRAMTIDEN ÅR 2
032
DIN MATBUTIK 2032 REFERENSER
DIN MATBUTIK 2032 METOD