EN HOJ FÖR RIKTIGA ÄVENTYR Hasplåt och skyddsbåga
r krävs för de tuffaste tagen. Lyktskydd i plast är en god investering och här sitter den redan på. Notera den Nya Zeeländska flaggan som understryker hojens image. GS Trophy i Oceanien. annorlunda än en vanlig GDet syns nästan direkt att detta är något som också är förberedd för navigator. Den som vill ha en GS och vill sticka ut S. Lack och dekor skvallrar om att det är något lite mer. I den svart/gulafärgade versionen av BMW F 850 GS som säljs under tilläggsnamnet GS Trophy hittar vi en anodiserad USD-gaffel som färgmatchar de korsekrade, slanglösa hjulen. Inte nog med det, plockat ur BMW:s tillbehörssortiment och monterat på denna GS Trophymodell är dynamisk ESA, dynamisk Traction Control DTC, växelassistent Pro, körlägeskontrollen Riding Modes Pro (Dynamic/Enduro/Enduro Pro), 6,5-tums TFT-skärm med BMW Motorrad Connectivity. Vidare får du LED-halvljus, LED-blinkers, värmehandtag, väskhållare med i paketet hakan lite har alltså i GS Trophy en aningen fränare hoj än den vanliga GS. Det är alltså inte bara yttre kosmetik som erbjuids utan en hel del lull-lull. Enduro-fotpinnar med justerbara fotreglage låter väl bra? En HP Sport-ljuddämpare låterb troligen ännu bättre. Modellen är inte helt ny men går som 2020 och det finns i skrivande stund ungefär 20 GS Trophy-hojar kvar hos BMW. Vill du ha en GS som verkligen är lite tuffare och inte bara dagdrömmer om äventyr, kontakta din lokala handlare. BMW-MOTORRAD.SE