Loading...
Årsredovisning 2014 1
Årsredovisning 2014 Om Willhem
Årsredovisning 2014 2014 i korthet
Årsredovisning 2014 Om året som gick
Årsredovisning 2014 Vision, affärsidé, värdegrund
och mål
Årsredovisning 2014 Före och efter Willhem
FÖRE OCH EFTER WILLHEM FOKUSOMRÅDE SERVICE Vårt a
rbete med att få fler nöjda kunder står ständigt i fokus. HIT SKA VI: ”Willhems förändring av servicegrad mot kund är hög även om man jämför med andra branscher som är bra på service” STÄNDIGA FÖRBÄTTRINGAR NYA TJÄNSTER OCH ERBJUDANDEN MEDARBETARE SOM SÄTTER KUNDEN I FOKUS KUNDORIENTERADE PROCESSER GEMENSAM VÄRDEGRUND Ett av Willhems strategiska mål är att vi ska utmärka oss i branschen genom att ge bästa tänkbara service. Eftersom det är kunderna som definierar vad som är god service, mäter vi nivån genom ett serviceindex i vår årliga kundundersökning. Resultatet ger oss svar som hjälper oss att prioritera våra insatser på kort och lång sikt. Det långsiktiga målet när det gäller bostäder är att uppnå ett serviceindex på minst 85 procent. Vi vill att våra kunder ska uppleva oss som öppna, tillgängliga och enkla i vårt förhållningssätt. Inom ramen för vårt program för kompetensutveckling utbildar vi våra medarbetare i service och kundbemötande. Utvecklingen av vår värdegrund, med kundfokus som ledstjärna, är en av de mest prioriterade frågorna framåt. Vi utvecklar kontinuerligt våra kundrelaterade processer för att nå våra höga mål vad gäller service. Genom tydliga rutiner och arbetssätt kan vi höja kundnöjdhet och effektivitet. Ett exempel är den centrala kundtjänsten som ska bemannas av vår egen personal och som nu är under uppbyggnad. Att erbjuda mervärden är viktigt för att skapa långsik ti ga kundrelationer. Det kan handla om tjänster som ger nytta i vardagen, förbättrade lösningar för kommunikation, erbjudande om förtur eller tillval. Arbetet med att ut öka vårt kunderbjudande pågår ständigt och är prioriterat. WILLHEM ÅRSREDOVISNING 2014 11
Årsredovisning 2014 Om hållbarhet
Årsredovisning 2014 Om våra medarbetare
Årsredovisning 2014 Om fastighetsutveckling och un
derhåll
Årsredovisning 2014 Om marknaden
Årsredovisning 2014 Om våra fastigheter
Årsredovisning 2014 Om våra områden
Årsredovisning 2014 Om fastighetsvärdering
Årsredovisning 2014 Om finansiering
Årsredovisning 2014 Bolagsstyrningsrapport
Årsredovisning 2014 Styrelse
Årsredovisning 2014 Ledning
Årsredovisning 2014 Finansiell rapportering
Årsredovisning 2014 Förvaltningsberättelse
Årsredovisning 2014 Koncernens rapport över totalr
esultat
Årsredovisning 2014 Kommentarer till koncernens ra
pport över totalresultatet
Årsredovisning 2014 Koncernens rapport över finans
iell ställning
Årsredovisning 2014 Koncernens förändring av eget
kapital med kommentarer
Årsredovisning 2014 Koncernens rapport över kassaf
löden med kommentar
Årsredovisning 2014 Noter för koncernredovisning
Årsredovisning 2014 Moderbolagets resultaträkning
Årsredovisning 2014 Moderbolagets balansräkning
Årsredovisning 2014 Moderbolagets förändring av eg
et kapital
Årsredovisning 2014 Moderbolagets kassaflödesanaly
s
Årsredovisning 2014 Noter för moderbolagets redovi
sning
Årsredovisning 2014 Förslag till vinstdisposition
Årsredovisning 2014 Revisionsberättelse
Årsredovisning 2014 Nyckeltal och definitioner
Årsredovisning 2014 Fastighetsförteckning
Årsredovisning 2014 Gri-index