Grollskatalogen 1
RETUR OCH REKLAMATION >> Returer/Reklamationer få
r endast ske efter överenskommelse med Swedol AB. Kontakta oss för att få en returfraktsedel som ska användas vid returer. Vi accepterar inte returer som sker på annat sätt. Kontakta orderavd. på 020-59 98 48. >> Kreditering/ersättning sker tidigast när vi mottagit godset för bedömning. >> Ej returnerade produkter som ni har fått ersättning för kasseras av er. >> Reklamationer gällande transportskador skall omgående anmälas direkt till transportföretaget. >> Vi hänvisar till Swedol ABs försäljningsvillkor. Kundnummer Ort/datum Företag Kontaktperson Telefon/mobilnr. Fax Vid felaktigt ifylld handling och/eller ej bifogad faktura/kvitto debiteras avgift för administrativ merkostnad. OBS! Ange alltid aktuellt ordernummer alternativt fakturanummer. Retur/ärendenr: Post 1 2 3 4 5 6 7 8 Ange ersättningsprodukt vid önskemål om byte. Artikelnr. Antal Benämning Returorsak/Felbeskrivning Ord/Fakt. nr. Övrigt 271