DIGITALISERING Q1 2021 1
”Kunden står alltid i centrum när vi diskuterar h
ur vi ska prioritera i vår utveckling.” heten är när vi genomförde en enkätundersökning i företagsappen där vi fick in önskemål om att till exempel kunna skriva ut en faktura, vilket var en förbättring vi snabbt kunde leverera till kund. När någon frågar dig varför man ska jobba med apputveckling i Handelsbanken – vad svarar du då? Hos oss erbjuds man möjlighet att växa, både inom sin expertis och som människa. Hela organisationen består av duktiga kollegor som gärna delar med sig och klimatet är öppet. Våra tjänster används av 1,5 miljoner människor så om man vill påverka många människors vardag och samtidigt vara med och forma framtiden inom ett samhällsviktigt område har man stora möjligheter hos oss. Vi vill arbeta nära kunden och använda feedbacken från dem för att kunna förändra oss lika snabbt som när det lokala kontoret tar beslut om att exempelvis anpassa sina öppettider efter kundernas behov. Det är viktigt för att vi ska kunna vara relevanta för våra kunder! HANDELSBANKEN 37