Loading...
VÄXA TILLSAMMANS 1
VÄXA TILLSAMMANS FÖRORD
VÄXA TILLSAMMANS SUMMERING
VÄXA TILLSAMMANS RECAP ’MATREVOLUTIONEN'
VÄXA TILLSAMMANS VÄXA TILLSAMMANS:
VÄXA TILLSAMMANS - SCALE-UP
VÄXA TILLSAMMANS - FRÄMJA LOKALA EKOSYSTEM
VÄXA TILLSAMMANS - SAMVERKAN OCH ÖPPEN INNOVATION
VÄXA TILLSAMMANS KONSUMENTEN 2025
K ONSUMENTEN 2025 KONSUMENTEN 2025 INLEVELSE OCH
UPPLEVELSE - FEM IHÅLLANDE KONSUMENTBETEENDEN EFTER PANDEMIN Under pandemin har vissa mönster och tendenser i samhället accelererat, medan andra avstannat. Vilka trender och utvecklingar blir ihållande? ICA har genom en mängd expertintervjuer, och en undersökning bland över 2 300 människor i Sverige, identifierat och kartlagt fem teman som kommer att prägla konsumentens vardag år 2025. UNDERSÖKNING ”KONSUMENTEN 2025” ICA och Novus har genomfört 2 374 intervjuer med människor i åldrarna 18-79 år. Novus slumpmässigt rekryterade Sverigepanel ger representativa resultat. Undersökningen ”Konsumenten 2025” genomfördes i december 2020. 67
VÄXA TILLSAMMANS FRAMTIDSBRIEFEN – KOMPASS FÖR VÄX
TBASERAT
VÄXA TILLSAMMANS KÄLLOR OCH NOTER