Grus, Demolering, Återvinning /UTRUSTNING Grus, D
emolering, Återvinning UTRUSTNING MK 6/18 MK 6/18 www.swemas.com Lennart Arell 0240-799 65 Peter Svensson 0240-799 68 Peter Svensson 0240-799 68 Carina Dahlström 0240-799 64 Johan Nordlund 0240-47 91 90 Carina Dahlström 0240-799 64 HEL- OCH DELRENOVERING AV KROSSAR Normansväg 2, 771 94 Ludvika 0240-376 10 info@swemas.com Reservdelslager i Bålsta Nya och renoverade Släpringsmotorer med rem ski vor och dieselelverk, frekvensomriktare, samt motorer www.meva-ab.se MEVA AB 0910-142 00 SIDOKILAR TILL STENKROSSAR Herman Jonsson AB Bänbro, 820 60 DELSBO Tel 0653-168 70 www.hermanjonsson.se Din annons syns i - F 0708-34 08 52 Maskinkontakt! Ny eftermarknadschef på HuddigNy eftermarknadschef på Huddig Emil Olsson är ny eftermarknadschef på Huddig AB från och med den 1 april. Tidigare arbetade Emil med teknisk support och utbildning ute hos Huddigs servicelämnare och på fabriken i Hudiksvall. Emil Olsson har varit på Huddig i snart tio år. Han inledde sin yrkesbana på Huddig som montör och har under åren hunnit arbeta i produktionslinan från motormontering till maskintest och slutprov, vilket gjort att han har god produktkunskap. För drygt fyra år sedan började han på teknisk support och fi ck ansvar för service, support och utbildning till Huddigs servicelämnare i Sverige. I rollen som eftermarknadschef kommer ansvarar han för utvecklingen av enheten som hanterar teknisk support, reservdelar och reklamationer. - HUDDIG är en premiumprodukt som är utvecklad och tillverkad med kvalitet in i minsta detalj, då är det viktigt att vi erbjuder eftermarknadstjänster som matchar det, säger Emil Olsson. För att få ut maximalt av sin HUDDIG krävs att man som förare har rätt utbildning. Vi från Huddig måste därför säkerställa att de som säljer och servar våra maskiner har rätt kunskap. 40 www.maskinkontakt.se Vet du någon mer som borde läsa Maskinkontakt varje månad? Tipsa oss - klicka här! Leverantör av slitgods & reservdelar Emil Olsson har arbetat på Huddig i snart tio år och har stor produktvana. Dessutom ska vi se till att erbjuda teknisk support i toppklass, hantera reklamationer enkelt och eff ektivt samt tillhandahålla reservdelar snabbt och smidigt, fortsätter Emil. - Emils bakgrund inom bolaget gör att han har god förståelse för och erfarenhet av HUDDIGs eftermarknad. Eftermarknaden är central i vår aff ärsmodell för att kunna serva våra kunder på bästa möjliga sätt. Vi är säkra på att Emil med sitt driv och sin kunskap kommer lyfta enheten till nästa nivå, säger Daniel Myrgren, Marknad och Försäljningschef.