Svensk Golf Sida 1
Svensk Golf Sida 2
Svensk Golf Sida 3
Svensk Golf Sida 4
Svensk Golf Sida 5
Svensk Golf Sida 6
Svensk Golf Sida 7
Svensk Golf Sida 8
Svensk Golf Sida 9
Svensk Golf Sida 10
Svensk Golf Sida 11
Svensk Golf Sida 12
Svensk Golf Sida 13
Svensk Golf Sida 14
Svensk Golf Sida 15
Svensk Golf Sida 16
Svensk Golf Sida 17
Svensk Golf Sida 18
Svensk Golf Sida 19
Svensk Golf Sida 20
Svensk Golf Sida 21
Svensk Golf Sida 22
Svensk Golf Sida 23
Svensk Golf Sida 24
Svensk Golf Sida 25
Svensk Golf Sida 26
Svensk Golf Sida 27
Svensk Golf Sida 28
Svensk Golf Sida 29
Svensk Golf Sida 30
Svensk Golf Sida 31
Svensk Golf Sida 32
Svensk Golf Sida 33
Svensk Golf Sida 34
Svensk Golf Sida 35
Svensk Golf Sida 36
Svensk Golf Sida 37
Svensk Golf Sida 38
Svensk Golf Sida 39
Svensk Golf Sida 40
Svensk Golf Sida 41
Svensk Golf Sida 42
Svensk Golf Sida 43
Svensk Golf Sida 44
Svensk Golf Sida 45
Svensk Golf Sida 46
Svensk Golf Sida 47
Svensk Golf Sida 48
Svensk Golf Sida 49
Svensk Golf Sida 50
Svensk Golf Sida 51
Svensk Golf Sida 52
Svensk Golf Sida 53
Svensk Golf Sida 54
Svensk Golf Sida 55
Svensk Golf Sida 56
Svensk Golf Sida 57
Svensk Golf Sida 58
Svensk Golf Sida 59
Svensk Golf Sida 60
Svensk Golf Sida 61
Svensk Golf Sida 62
Svensk Golf Sida 63
Svensk Golf Sida 64
Svensk Golf Sida 65
Svensk Golf Sida 66
Svensk Golf Sida 67
Svensk Golf Sida 68
Svensk Golf Sida 69
Svensk Golf Sida 70
Svensk Golf Sida 71
Svensk Golf Sida 72
Svensk Golf Sida 73
Svensk Golf Sida 74
Svensk Golf Sida 75
Svensk Golf Sida 76
Svensk Golf Sida 77
Svensk Golf Sida 78
Svensk Golf Sida 79
Svensk Golf Sida 80
Svensk Golf Sida 81
Svensk Golf Sida 82
Svensk Golf Sida 83
Svensk Golf Sida 84
Svensk Golf Sida 85
Svensk Golf Sida 86
Svensk Golf Sida 87
Svensk Golf Sida 88
Svensk Golf Sida 89
Svensk Golf Sida 90
Svensk Golf Sida 91
Svensk Golf Sida 92
Svensk Golf Sida 93
Svensk Golf Sida 94
Svensk Golf Sida 95 PELS E NS CROMA C ROMA AKT I L
åt oss få stoltsera lite med Croma. Vår stora, eleganta bil som är en knäpp på huven åt alla som tror att prestigen bara sitter i emblemet. Du kan ju få så mycket annat för pengarna. T.ex. en klassiskt elegant kaross med ren, strömlinjeformad design som andas exklusivitet såväl som avancerad teknologi. Och prestanda. Framhjulsdrift, 115 hästkrafter, toppfart över 190 km/h och en väghållning som är som en skänk från ovan. Och elek tronisk tandning och insprutning som borgar för start- och drift säkerhet. Och visst förtjänar även utrust ningslistan att nämnas i samman hanget. ABS-bromsar, automatiskt styrt värmesystem, eluppvärmda backspeglar, progressiv servostyr- ning, automatiskt nivåreglerade strålkastare, elmanövrerade fram- säten, soltak, lättmetallfälgar, och metalliclack är bara några av fines serna som finns på den mest välut rustade versionen av Croma. Som standard. Och alla versionerna har förstås katalysator. Har man al It detta ska man också ha det bekvämt. Därför är kupén exceptionellt rymlig och välisole- rad med framstolar som är juster- bara i både höjd- och längdled. Som pricken över i ligger Croma i en mycket förmånlig prisklass. Nog kan man misstänka att him melska makter har haft ett finger med i spelet när Croma skapades. CROMA DET BÄSTA KOMMER FRAM NÄR DU KÖR DEN 95 SVENSK GOLF . 10/1987
Svensk Golf Sida 96
Svensk Golf Sida 97
Svensk Golf Sida 98
Svensk Golf Sida 99
Svensk Golf Sida 100