Grollskatalog 1
RETUR OCH REKLAMATION >> Returer får endast ske e
fter överenskommelse med Grolls / Swedol AB. Kontakta oss för att få en returfraktsedel som ska användas vid returer. Vi accepterar inte returer som sker på annat sätt. Kontakta orderavd. på 020-71 20 10. >> Kreditering/ersättning sker tidigast när vi mottagit godset för bedömning. >> Ej returnerade produkter som ni har fått ersättning för kasseras av er. >> Reklamationer gällande transportskador skall omgående anmälas direkt till transportföretaget. >> Vi hänvisar till Swedol ABs försäljningsvillkor. Kundnummer Ort/datum Företag Kontaktperson Telefon/mobilnr. Fax Vid felaktigt ifylld handling och/eller ej bifogad faktura/kvitto debiteras avgift för administrativ merkostnad. OBS! Ange alltid aktuellt ordernummer alternativt fakturanummer. Retur/ärendenr: Post 1 2 3 4 5 6 7 8 Ange ersättningsprodukt vid önskemål om byte. Artikelnr. Antal Benämning Returorsak/Felbeskrivning Ord/Fakt. nr. Övrigt 287