Husbilsliv 1
Husbilsliv Innehållsförteckning
Husbilsliv Ledare
Husbilsliv Fortsatta framgångar för KABE
Husbilsliv Nyheter 2019
Husbilsliv KABE husvagn 2019
Husbilsliv Royal och Imperial 780 FK
Husbilsliv Nytt innovativt kylskåp
Husbilsliv KABE husbil 2019
Husbilsliv Imperial i860
Husbilsliv SmartVent
Husbilsliv KABE on tour Switzerland
Husbilsliv Bra service i alla lägen KABE har ett n
ätverk av kompetenta och erfarna återförsäljare och verkstäder som är certifierade av KABE. De ser till att din husvagn eller husbil får professionell service och tar hand om alla garantiärenden och löser olika frågor som kan uppstå. – Kommunikationen med KABE-ägarna är viktig och tillsammans gör vi vårt bästa för att erbjuda bra service i alla lägen och vi försöker hela tiden bli bättre, förklarar KABEs försäljningschef Joakim Karlsson. Mer på webben KABEs återförsäljare och verkstäder finns över hela Norden samt i flera andra europeiska länder. Personalen deltar regelbundet i olika typer av KABE-utbildningar och är alltid uppdaterade om ny teknik och de allra senaste modellerna. BRA KABESERVICE I ALLA LÄGEN Som KABE-ägare ska du alltid kunna känna dig trygg med ditt val och veta att det finns någon att prata med om det uppstår frågor eller problem. Här har våra återförsäljare en avgörande roll. De är din lokala kontakt med KABE och vårt ansikte utåt. – Vi har också tagit fram ett helt nytt webbaserat utbildningssystem, där våra återförsäljare och deras anställda kontinuerligt kan bygga på sin KABE-kompetens i olika steg, utifrån sina olika arbetsuppgifter, berättar Joakim. Som KABE-ägare kommer du också få ökad nytta och glädje av webben framöver. Joakim berättar att fler instruktions- och informationsvideor nu tas fram, som beskriver och förklarar KABEs produkter och de olika funktionerna i husvagnarna och husbilarna. Alla filmer hittar du enkelt på kabe.se. – I takt med att våra produkter blir allt mer teknikfyllda ökar behovet av att direkt kunna få svar på olika frågor. Ofta kan ett problem vara enkelt att lösa om man bara vet hur det fungerar. Boka service på hösten? Självklart uppstår det ändå situationer när en enskild husvagns- eller husbilägare behöver få tag på en kunnig person att prata med och kanske en verkstad som kan åtgärda något som är fel. Då är det KABEs återförsäljare du ska vända dig till. Handlar det om planerade åtgärder kan det vara klokt att boka en tid utanför den stressiga vårsäsongen, tipsar Joakim. På våren har alla KABEs återförsäljare fullt upp med utleveranser av nya och begagnande fordon samtidigt som många vill ha den årliga servicen gjord inför sommaren. Allt fler använder sin KABE hela året och för många husvagns- och husbilsägare kan det därför fungera precis lika bra att boka service på hösten, inför vintersäsongen, då det är betydligt lugnare i våra verkstäder. Något man kanske inte alltid tänker på. – Det är mycket viktigt att du gör den årliga servicen, säger Joakim. Då säkerställs nämligen att du har de senaste programversionerna och systemen uppdateras. 32 KABE NR 1 2019
Husbilsliv Classic-serien
Husbilsliv Senaste från Kama fritid
Husbilsliv KABE Återförsäljare