Spegeln Staffanstorp nr3 2023 1
11 Eldsjälar som vill göra skillnad Hur arbetar A
bello? Varje ny kundkontakt börjar med ett personligt besök av Jenny: ” – Vi arbetar med människor, framförallt människor med behov som förändras. Därför måste vi vara uppmärksamma och flexibla. Vi ska skapa en god relation till kund och till de anhöriga och det är viktigt att bygga det förtroendet från starten. Vi är också väl medvetna om att våra kunder inte är en homogen grupp. Varje individ har sina behov och sin önskelista. Därför är mitt besök så viktigt, liksom att sedan föra ut varje kunds behov och önskemål till min personal. www.abello.se Vill du ställa en fråga eller boka ett möte? Kontakta vår enhetschef/Silviasyster Jenny Askelin i Staffanstorp Tel: 0708-72 02 16 Epost: jenny.askelin@abello.se S:a Lundavägen 11A 245 32 Staffanstorp Om Abello Abello har drivit kvalitetsinriktad hemtjänst och hemsjukvård sedan 2017. Våra kunder och vårdtagare vet vad de får, och de ska kunna påverka vårt arbete. Vi ska, genom att vara lyhörda i vårt arbete och därmed visa våra kunder respekt, påvisa att våra kunder ska kunna känna sig trygga med oss.