Karlskogaliv MERVÄRDEN & NOTISER mervärden & notis
er Ledig lokal Just nu finns en lokal för kontorsverksamhet ledig på Värmlands vägen 7. 130 kvm, 1 tr, konferensrum, sex kontorsrum och samlingsrum. Maila din intresseanmälan till kontakt@karlskogahem.se och beskriv ditt lokalbehov. Mer bilder, planritningar och information finns på karlskogahem.se Bakre raden från vänster: Anna-Karin, Merima, Torbjörn. Främre raden från vänster, Marie och Soha. Karlskogahem får ett Kundcenter Besöksadress: Skrantafallet 9A Postadress: Box 417 691 27 Karlskoga Tel växel 0586-657 00 Må–to 8–12, 13–16, Fr 8–12 kontakt@karlskogahem.se www.karlskogahem.se NYA telefontider fr o m 1 mars Felanmälan, 0586-657 00 Måndag-fredag ......................8–12 Akuta felanmälningar även Måndag–torsdag .................13–16 Uthyrning, 0586-657 00 Måndag-fredag ......................8–12 Ekonomi, 0586-657 00 Måndag-fredag ......................8–12 Bobutikens besökstider Måndag–fredag .....................8–12 Vid nyckelutlämning även ..... 12–15 Från första mars blir det ändringar i Bobutiken. Du kanske har varit här för att hämta nycklar eller titta på tapetprover? Oroa dig inte, allt detta kommer att finnas kvar! – Att skapa ett Kundcenter handlar om att öka tillgängligheten för våra hyresgäster, berättar Peter Vogler om Vill du kontakta oss? Ring eller mejla. Ställ frågor i vårt Forum. Skriv till oss via våra sociala medier. Besök oss i Bobutiken. Se nya telefonoch öppettiderna här. Ansvarig utgivare: Urban E Linder Projektledare: Karima Loucif Müller Text: Ordalag, Pelle Svensson, Karima Loucif Müller Foto: Fotograf Magnus Wahman Form: Grafiskt, Catarina Örn Tryck: Exakta 2 förändringen. Tidigare hade vi det uppdelat mellan kundvärdar och uthyrare, nu kommer fler personer att kunna arbeta bredare. Till Bobutiken kan du alltså komma för att hämta dina nycklar. Men du kommer även kunna diskutera uthyrning och ringa in för felanmälan. Alla frågor kommer att komma till Kundcenters personal. – Det är både kul och inspirerande att få utökade arbetsuppgifter, säger Soha Atie, kundvärd. Nu är vi med i hela flödet och blir vägen in till företaget från kundens håll. Växelfunktionen kommer även den att ligga hos Kundcenter. – Vi kommer att ta emot samtal som rör nyckelhantering, uthyrning samt felanmälan, berättar Anna-Karin Sköld, kundvärd. Förutom samtal kommer vi även att ha hand om inkommande mejl. Vad ska de mer syssla med? Liksom tidigare får alla nyinflyttade ett inflyttningsbesök, något som nu sköts av kundvärdarna. – Visning av lägenheter är också något som är nytt för oss, vilket ska bli spännande, säger Torbjörn Wallin, kundvärd. Hur kommer hyresgästerna märka skillnad från det gamla till det nya? – Vi tror att hyresgästerna kommer att tycka att det är enklare att komma i kontakt med oss, resonerar Peter. När det är ett kundcenter som fungerar som ”spindeln i nätet” kommer kontakten att kännas närmare, avslutar han. Foto: Karlskogahem
Karlskogaliv SKRANTA TORG
Karlskogaliv VAD GÖRS I VÅRA OMRÅDEN
Karlskogaliv AKTIVITETER 2023
Karlskogaliv BIN ÄR HANYS PASSION
Karlskogaliv BIKUNSKAP, BIOLOGISK MÅNGFALD OCH PRO
JEKT ÄNGSMARK
Karlskogaliv STAMBYTE
Karlskogaliv LEDARE
Karlskogaliv KRYSSET