Nya Dimensioner 1
Nya Dimensioner LEDARE: ÖKAD OPTIMISM
Nya Dimensioner ALBERT COLLINS SMIDER MEDELTIDA RU
STNINGAR
Nya Dimensioner Z-PLÅT I BEHÄNDIGT FORMAT
Nya Dimensioner BE STOCKHOLM I NYA LOKALER, OUTOKU
MPU I TÄTEN FÖR MILJÖN
Nya Dimensioner SALTÄNGEN VILL FORTSÄTTA ATT VÄXA
Nya Dimensioner CORONAKRISEN FÖDDE EN NY IDÉ
Nya Dimensioner I PANDEMINS SPÅR: VIKTIGT ADDER A
ETT MERVÄRDE I PANDEMINS SPÅR Mar tin Forsman, sälj- och ledarskapskonsult vid Lundaföretaget Lime Intenz, som samarbetat med BE Group. ETT TELEFONSAMTAL ERSÄTTER INTE DET FYSISKA MÖTET β Ett krav som framför allt gäller leverantören är det som jag var inne på tidigare, nämligen att man måste kunna addera ett mervärdeβ Hur påverkas kontakterna mellan leverantör och kund när pandemin sätter stopp för det fysiska mötet? Vi bad Martin Forsman, uppskattad konsult inom organisationsutveckling, försäljning och ledarskap som bland annat samarbetat med BE Group, att dela med sig av sina tankar och erfarenheter. β Till att börja med skulle jag vilja dela in dessa relationer i två grupper. Först har vi de partnerskap som pågått i flera år, det vill säga där vi har en upparbetad relation sedan länge. Här tycker jag att många leverantörer lyckats bra. De har klarat av omställningen till det digitala mötet och fått kunden att acceptera att det är så det fungerar nu. En skillnad idag jämfört med hur det såg ut innan pandemin är att dessa 16 NYA DIMENSIONER möten blivit kortare, det dricks mindre kaffe och blir mer fokus på själva affären när mötet sker digitalt. β Den andra gruppen är partnerskap som uppstått under eller strax innan pandemin bröt ut. Här ställs andra krav på leverantören, som måste kunna erbjuda ett mervärde åt kunden. Lite tillspetsat skulle man kunna säga att det inte längre räcker att vara trevlig.
Nya Dimensioner FÖRSTÄRKNING PÅ SÄLJSIDAN
Nya Dimensioner SERNEKE OCH BE I LYCKAT SAMARBETE
Nya Dimensioner ANALYS: EN BRUTAL ÅTERHÄMTNING!
Nya Dimensioner ÖKAD EFTERFRÅGAN PÅ MAGNELIS