Hållbarhetsrapport 2020 sv 1
Mest väsentligt – mer utrymme, förutom styrning o
ckså redovisning av konkreta KPI:er och mål Väsentligt, beskrivning av styrning och ambitioner 15 16 13 18 19 20 3a 9 7 17 8 6 14 5 10 11 12 2 1 3b 4 Sociala förhållanden 6. Arbetsmarknadssatsningar 7. 8. Samhällsengagemang Samarbete med partners och intressenter 9. Leverantörskedja Personal 10. Kompetensutveckling 11. Personalomsättning 12. Arbetsmiljö, hälsa och säkerhet 13. Jämställdhet och mångfald 14. Medarbetarnöjdhet Mänskliga rättigheter 15. Diskriminering och sexuella trakasserier 16. Arbetsvillkor 17. Tillgänglighet Anti-korruption 18. Mutor 19. Förskingring 20. Jäv MINDRE OMFATTNING HÅLLBARHETSPÅVERKAN STÖRRE Miljöpåverkan 1. Energianvändning 2. Transporter 3. Materialanvändning/produkter a. Agent b. Eget 4. Avfall 5. Leverantörskedja/Inköp av tjänster I.A. HEDIN BIL AB / HÅLLBARHETSRAPPORT / 2020 13 INTRESSE HOS INTRESSENTER MINDRE STÖRRE 03. VÄSENTLIGHETSANALYS