Affärsplan 2019 1
Affärsplan 2019 Inledning
Affärsplan 2019 AB Bollnäs Bostäder
AFFÄRSPLAN 2019: AB Bollnäs Bostäder TEKNIK STYRE
LSE VD BOSERVICE PARKENHETEN KUNDCENTER EKONOMI & ADMINISTRATION KUNDER Teknik Här finns företagets tekniska kompetens samlad som tar hand om ny- och ombyggnation, underhåll, drift, energi, el, VVS, IT, säkerhet, upphandling, projektledning samt miljö och kvalitet. Teknik bistår övriga företaget med teknisk kunskap och innovativa lösningar. Boservice Här finns stora delar av bolagets frontpersonal. Boservice är våra kunders närmaste kontakt när det gäller frågor som rör boendet. De tar bland annat hand om felanmälningar, reparationer, nyckelhantering och besiktningar. Sedan april 2016 ingår även vår nya enhet för yttre skötsel - Parkenheten - i Boservice som en egen enhet. Kundcenter Här finns företagets uthyrning, både vad gäller vanliga lägenheter, lokaler och delar av kommunens verksamhetslokaler. Kundcenter hjälper också till med bosociala frågor samt frågor om tillval och lägenhetsunderhåll. Kundcenter har hand om företagets marknadsföring med till exempel annonser, hemsidan, sociala medier och kundtidningen. Ekonomi och administration Här finns företagets ekonomer som jobbar med redovisning, löner, hyresdebitering, fakturering och diarium. Ekonomi och administration har dessutom hand om företagets HR-frågor. 6
Affärsplan 2019 Affärskoncept
Affärsplan 2019 Våra kärnvärden
Affärsplan 2019 Sammanfattning av vår styrmodell
Affärsplan 2019 Styrkort AB Bollnäs Bostäder
Affärsplan 2019 Genomförande och uppföljning
Affärsplan 2019 Projekt i närtid och utvecklingspr
ojekt
Affärsplan 2019 AB Bollnäs Bostäders styrkort 2018
Affärsplan 2019 AB Bollnäs Bostäders ägardirektiv
2017-2020