Loading...
2011 Mimers Årsredovisning 2011
2011 Karta
2011 Karta
2011 Välkommen till Mimer
2011 Innehållsförteckning
2011 Mimer i korthet
2011 Mimers historia
2011 VD har ordet
2011 VD har ordet
2011 Detta hände under 2011
2011 Vad händer under 2012?
2011 Bostadsmarknaden
2011 Bostadsmarknaden
2011 Bostadsmarknaden
2011 Bostadsmarknaden
2011 Våra kunder
2011 Våra kunder VÅRA KUNDER Lars Korkman, styrels
ens ordförande hissar seglet vid första spadtaget av kvarteret Råseglet. en modern familjekonstellation. Hållbarhet genomsyrar hela projektet. Vi har utbildat framtidsguider och tar emot studiebesök i lägenheten. Sedan invigningshelgen 1-2 oktober och fram tills årsskiftet hade 1 600 personer gästat Framtidslägenheten. Vid större evenemang har familjen gestaltats av skådespelare. Lägenheten ska fi nnas kvar till och med hösten 2012. Personlig utdelning av Kundenkäten Vad våra kunder tycker om oss och sitt boende är mycket viktigt för oss. Därför valde vi att låta alla medarbetare dela ut kundenkäten 2011 istället för att skicka ut den. Företagets drygt 100 medarbetare var alla engagerade i utdelningen iklädda blå jackor och limegröna banderoller med texten – Hjälp oss att bli bäst! Resultatet av enkäten ligger till grund för vår kommande verksamhetsplanering, därför var det viktigt att få in så många svar som möjligt och vårt mål var att varje medarbetare skulle lämna över enkäten personligen till minst fem kunder vilket innebar att vi under utdelningen träff ade fl er än 500 av våra kunder. Vi fi ck en del direkt feedback och upplevde att många verkligen uppskattade våra besök. När vi sedan fi ck resultatet kunde vi konstatera att vårt serviceindex var ungefär detsamma som vid mätningen 2009, 80,1 % (80,4). Vid benchmarking med andra större bostadsföretag, privata och kommunala, med över 9 000 lägenheter står vi oss väl. Vi hamnar bland de 25 % bästa företagen i branschen. Ett annat sätt att få veta vad våra kunder och andra tycker sker via vårt webbverktyg Tyck till där vi snabbt får reda på om till exempel snöröjningen inte fungerar. Bäst betyg får vi för vår service. Det är uppmuntrande. Vi fi ck också in 86 tips under året. De är vi mycket glada för. På Mimers hemsida redovisar vi löpande kundsynpunkterna per kategori. Vi måste slänga mindre mat 2026. Ett sätt att uppnå det kan vara att ha mindre kylskåp. BOSTADS AB MIMER - ÅRSREDOVISNING 2011 13 Invigningen av det nya Kundcentret.
2011 Stadsdelsutveckling
2011 Stadsdelsutveckling
2011 Stadsdelsutveckling
2011 Stadsdelsutveckling
2011 Våra hus
2011 Våra hus
2011 Vi bygger nytt
2011 Vi bygger nytt
2011 Vi bygger om
2011 Köp och försäljningar
2011 Intervju med Ida Hult
2011 Intervju med Ida Hult
2011 Förvaltningsberättelse
2011 Miljöredovisning
2011 Miljöredovisning
2011 Miljöredovisning
2011 Medarbetare och organisation
2011 Medarbetare och organisation
2011 Medarbetare och organisation
2011 Medarbetare och organisation
2011 Finansiering
2011 Finansiering
2011 Ekonomi
2011 Ekonomi
2011 Ekonomi
2011 Ekonomi
2011 Ekonomi
2011 Resultaträkning
2011 Balansräkning
2011 Balansräkning
2011 Finansieringsanalys
2011 Noter
2011 Noter
2011 Noter
2011 Noter
2011 Noter
2011 Noter
2011 Noter
2011 Noter
2011 Noter
2011 Underskrifter
2011 Revisionsberättelse
2011 Granskningsrapport
2011 Styrelse 2011
2011 Styrelse 2011
2011 Företagsledning
2011 Fem år i sammandrag
2011 Fem år i sammandrag
2011 Fem år i sammandrag
2011 Mimers fastigheter
2011 Mimers fastigheter
2011 Mimers fastigheter
2011 Boendestatistik
2011 Mimers lägenhetsbestånd
2011 Sista sidan