Buffé Sida 1
Buffé Sida 2
Buffé Sida 3
Buffé Sida 4
Buffé Sida 5
Buffé Sida 6
Buffé Sida 7
Buffé Sida 8
Buffé Sida 9
Buffé Sida 10
Buffé Sida 11
Buffé Sida 12
Buffé Sida 13
Buffé Sida 14
Buffé Sida 15
Buffé Sida 16
Buffé Sida 17
Buffé Sida 18
Buffé Sida 19
Buffé Sida 20
Buffé Sida 21
Buffé Sida 22
Buffé Sida 23
Buffé Sida 24
Buffé Sida 25
Buffé Sida 26
Buffé Sida 27
Buffé Sida 28
Buffé Sida 29
Buffé Sida 30
Buffé Sida 31
Buffé Sida 32
Buffé Sida 33
Buffé Sida 34
Buffé Sida 35
Buffé Sida 36 Ring - så svarar proffsen! Vad ska v
i ha på nyårsbuffén? Innehåller ica: s köttbullar gluten? Undrar hur mycket pengar jag har kvar på kontot? Och hur länge häller skinkan i frysen? Oavsett om dina frågor och funderingar gäller recept, tips, reklamationer eller kundkortet finns både kunskapen och inspirationen på ica . Ring eller mej la - så svarar proffsen! AV ANNIK A ORTMAR K LIN D ILLUSTRATION GÖRA N UGGL A ICA KUNDKORT Telefontrafiken till IC A Kundkort är intensiv. Miljoner samtal kommer varje ar till växeln i Borås, och frågorna kan gälla saldo, borttappade kor t eller erbjudandena i kupongfoldern. Men det ä r inte alltid ett vanligt telefonsamtal är bästa kanalen . -Talsva r är öppet dygnet runt, året runt, och ta r också emot merparten av samtalen, säger Lena Blomqvist, platschef för IC A Kundkort. Den vanligaste frågan vi får är om saldot, och dä är Talsvar ett smidigt sätt at t få kontroll över pengarna och dessutom göra det när det passar var och en bäst. Motsvarande tjänst finns också på nätet, 3 6 och där ökar hela tiden antalet besök. Frågorna till IC A Kundkort blir alltid fler när Buffé har kommit ut tillsammans med faktura/kontoutdrag och bonusbeskedet. Kundservice får då svara pa frågor om transaktioner pa kon - tot, kuponger och erbjudanden som finns i Stamkundstoldern. Men ärendena kan också gälla evenemang som resor och julkonserter och hur man spärrar borttappade kort . Och i månadsskiftena när kunderna gör sina inbetalningar är det fullt upp med at t registrera dem på respektive konto . Som tur ä r komme r de flesta betalningarna elektroniskt. - Mycket av vår arbetstid går åt till at t svara på frågor, säger Lena. Men vi administrerar också hela kundregistret. Inte mindre än 2, 2 miljoner hushall har IC A Kundkort . Talsvar: 033-4747 40 Kundservice: 033-47 4790 Hemsida: www.ica.se
Buffé Sida 37
Buffé Sida 38
Buffé Sida 39
Buffé Sida 40