Konsten att beröra 1
Detta knyter an t ll rekrytering och repreti ter
a fle iill rekryter senta on av flera ollika o ika männ s o nom institi u ioner o h org nst tut oner och or anisa som efter sam at et upp a a t k n a r För att kunna m ade delt u n rekryt sationer – någo gas brett och där delta menaen de deltagarna att institut onerna b he över kunna titta på kompetens på nya sätt, och ö rytera bredare utionei sä , och öppna upp organisa onen för fler personer. Det kan till exempel innever r kryte rytera pe one höv r kunna t a på kompetens på n sationen för bärabä a a utve ut ec att man en b hö b höv r r som bor utanför innerstadsomr den, cklkl bäa bättre s rbeten med lä a personer åden, e samarbeten med lärosätenros ten i k r i ior nom got som efterfrågas bret , och där deltagarna i l f tt de att det finns brister. a bre ar och inh i stititut att få n ansökn ngarnga och a f r de när tt få in a sök i tt f erk ken ö dör e n msta n vät er en. Det ä ock å vik i t att ge det tid och a t förankra ar eb tet i organisationen, för a med ett ut ecklklingsng - et är oc så vikt gt a t ge det tid oc att unna or arbete, äv t ku n f Medve er ande: t k n a fortsätta med et Samtalsledar Samtalsleda e:re: v c rbete, ä en om det möter kritik. Medv rkande: nst utioneioner, utvärd ra me ot der för vt l leta u värde era metoder för h aktivt eta utan u E ropa, Europa Europa Europa