Loading...
VÄXA TILLSAMMANS 1
VÄXA TILLSAMMANS FÖRORD
VÄXA TILLSAMMANS SUMMERING
VÄXA TILLSAMMANS RECAP ’MATREVOLUTIONEN'
VÄXA TILLSAMMANS VÄXA TILLSAMMANS:
VÄXA TILLSAMMANS - SCALE-UP
VÄXA TILLSAMMANS - FRÄMJA LOKALA EKOSYSTEM
VÄXA TILLSAMMANS - SAMVERKAN OCH ÖPPEN INNOVATION
VÄXA TILLSAMMANS KONSUMENTEN 2025
K ONSUMENTEN 2025 ÅR 2025 55% KÖPA TAKE-AWAY ELLE
R ANDRA FÄRDIGA MÅLTIDER I vilken utsträckning kommer människor i Sverige att göra följande Hur pass viktigt kommer följande vara för dig 22% FRAMTIDENS DAGLIGVARUHANDEL Var kommer personer i Sverige främst vilja handla dagligvaror om fyra år? ICA ställde frågan till fler än 2 000 personer i juni 2020. BUTIK: 62% i en fysisk butik nära hemmet 20% i ett köpcentrum eller handelsplats 13% nära arbetsplats 11% i en obemannad butik Källa: ICA/YouGov, 2020 NÄTET: 42% tror att man främst kommer att handla dagligvaror online 46% minst en gång per vecka 77% minst en gång per månad 81
VÄXA TILLSAMMANS FRAMTIDSBRIEFEN – KOMPASS FÖR VÄX
TBASERAT
VÄXA TILLSAMMANS KÄLLOR OCH NOTER